روش آسان برای لاغری باتردمیل

2

روش آسان برای لاغری باتردمیل
ورزش کردن با تردمیل یکی از بهترین روش ها برای کاهش چربی بدن و اضافه وزن است. مثل هر ورزش دیگری ابتدا آهسته شروع به پیاده روی و دویدن کنید. اگر تازه کار هستید بهتر است که شروع به پیاده روی کنید و سپس به تدریج بر سرعت تردمیل اضافه کنید.

میتوانید ۱۵ دقیقه صبح و ۲۰ دقیقه قبل از ناهار و ۱۰ دقیقه هم قبل از شام پیاده روی سریع داشته باشید. با شکستن زمان های ورزش به زمان های کوتاه تر، به همان میزانی که در یک دفعه و مدت بیشتری ورزش میکنید، کالری خواهید سوزاند و این کار مسلما برای افراد شاغل و با توجه به وقتی که دارند مناسب تر است.

 

zor1ni1d0698kexocml2 روش آسان برای لاغری باتردمیل articles dieting and weight loss  تردمیل،لاغری،ورزش،بدنسازی،پرورش اندام،

 
تردمیل برای ورزشکاران با سابقه و حرفه ای یک سری برنامه ها در خود دارد و اگر خودتان هم خواستید میتوانید بر شدت ورزش خود بیفزایید، و این کار را میتوان با افزودن شیب و یا سرعت دستگاه انجام داد.

بهترین برنامه ورزشی با تردمیل آن است که به صورت یک عادت روزانه تبدیل شود، در صورت رعایت این نکته سوخت و ساز بدن بالا میرود و برای سوزاندن چربی های بدن بسیار موثر است. هنگام استفاده از تردمیل قدم های متناسب و راحت بردارید و بر تنفس خود متمرکز باشید.

افرادی که دچار مشکلات استخوانی و مفاصل در پا هستند و کسانی که پایشان آسیب دیده و یا تورم و درد در این ناحیه دارد، به دلیل فشاری که به پاها وارد میشود نباید از تردمیل استفاده کنند.

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ومدیریت در بدنسازی

۲ دیدگاه

  1. barankia86@yahoo.com'

    با سلام.برای لاغری کل بدن و چربی سوزی به من توصیه شده با سرعت۷و۸وشیب ۶و۷با تردمیل کار کنم اما من احساس میکنم عضله سازی میشود نه کاهش وزن و چربی سوزی!
    در ضمن من روزی ۲۵ دقیقه با تردمیل کار میکنم و بعد ان با دمبل ۱٫۵ کیلویی حرکات بازو،چهلو وشکم کار میکنم
    وزنم ۶۹کیلو و قدم ۱۶۶است
    از ۳ سال پپیش رژیم و ورزش رو شروع کردم اما بدنم مقاوم شده
    در حال حاضر ۲ هفته است که خام خوار هستم

یک نظر دهید


*